למה לסבול מבעיות ריכוז, בעיות קשב וריכוז, חרדות, חשיבה שלילית ועייפות?
טבעת RINOX לאצבע היא התשובה!!!
איך זה עובד?
קליפת המוח CORTEX אחראית על עיבוד המידע המגיע אליה ממרכזי החושים: ריח, מגע, עיניים, אוזניים, וטעם. בנוסף קליפת המוח אחראית על כל סוגי החשיבה, קבלת החלטות, אינטליגנציה ואחסון זיכרון רגשי. קליפה זו מגיעה לבשלות רק לקראת גיל עשרים ושתיים.
העור וגם האצבעות מהוות מרכז חושי המחובר לקליפת המוח. גירוי האצבעות מגרה ומפעיל את האזורים השונים בקליפת המוח.
מרפאי המזרח עיצבו טבעת, המדמה פעולת דיקור, אך ללא שום כאב וללא צורך להגיע למרפא.
הטבעת קטנה ואפשר להחזיקה בארנק וכיס לשליפה מהירה במקרה הצורך בזמן השיחה,המבחן, הפגישה, הנסיעה או העבודה.
עיסוי האצבעות בעזרת הטבעת משפיע מיידי על בעיות הריכוז ומצבי חרדה ולחץ.
הילדים מאוד אוהבים את הטבעות משום שרואים בהן משחק משעשע ותנועה.

 

 תוצאות העיסוי הן:

 שיפור כמעט מיידי בריכוז ומיקוד (עיסוי האגודל)
משפר את כושר הזיכרון (עיסוי האגודל)
מקטין ומוריד חרדות (עיסוי הקמיצה)
מקטין ומוריד לחץ וסטרס (עיסוי הקמיצה)
מקטין הרגשת עייפות
משפר זרימת דם בכל הגוף (עיסוי הזרת)
מקטין משמעותית כאבי ראש תוך מספר דקות (עיסוי הקמיצה)
מקטין לחץ דם (עיסוי האמה)
מוריד חרדות טיסה (עיסוי האמה)
משפר את פעילות מערכת העיקול (עיסוי האגודל)
מסדיר את קצב הלב (עיסוי הזרת)
משפר תפקוד מיני (עיסוי האמה)

הוראות השימוש:
עיסוי כל אצבע בנפרד בתנועות למעלה למטה באמצעות אצבעות יד השנייה.
תדירות העיסוי: פעמיים-שלוש ביום כדקה עד שתיים על כל אצבע או במקרה הצורך. אין הגבלה בתדירות השימוש.
אין תופעות לוואי.
חל איסור להלביש את הטבעת על האצבע ללא עיסוי.

 

בעזרת הטבעת RINOX אפשר בקלות לעסות:

את כל האצבעות ביחד
את הכל היד עד הכתף
את הצוואר
את הראש (מקל על כאבי הראש במהירות)
כף הרגל- מדמה פעולת רפלקסולוגיה
לרכישת סט שתי טבעות העיסוי RINOX

 

 
 

 

2 טבעות העיסוי לכל האצבעות, ליד וכף הרגל

 

להזמנה: טלפון 0523487096
מועד ההספקה: עד שבועים מקבלת התשלום.
המלצות
"בעבודתי אני חייב להיות מרוכז. מזה זמן רב חיפשתי פתרון איך לעבוד ולשפר את הריכוז בזמן השיחה. מאז שטבעת האצבע נמצאת איתי הריכוז עלה פלאים. ברגע שאני מרגיש עייפות וחוסר ריכוז, אני שולף מהכיס את הטבעת ומעסה אצבע אצבע ותוך מספר דקות אני שוב מרוכז עם אנרגיה מחודשת בגוף ובראש".
ליאור- מנהל מכירות. 2-2013
אני מרצה מקצועית ועובדת שעות רבות. יש לי את שתי הטבעות זמינות בתיק העבודה. בכל פעם שאני מרגישה עייפות או חוסר ריכוז, אני שולפת את הטבעות ומעסה את האצבעות והיד. נעים ומייד מזרים אנרגיות חיוביות בעיקר לראש.
תודה רבה ל"כוח המוח". מ.ג.
7-2013
"אני משחק עם הטבעת בכל פעם שמרגיש שיעמום בשיעור. זה כיף וגם עוזר לי להיות יותר מרוכז"
בן ש., בן 12

האיבר החשוב שמביא לנו פרנסה, צמיחה, אושר, תענוגות, אהבה, שלווה ועוד- הוא המוח. מה אנחנו יודעים עליו? כיצד אנחנו משפרים את יכולתו לתחזק אותנו שנים רבות? האם המוח הוא רק הפונקציה של הזיכרון? מה בכלל המאפיינים של המוח? האם אפשר לשפר את הזיכרון בכל גיל? מסקנות מומחי חקר המוח הן:

1. ניתן לאמן את המוח בכל גיל.

2. תאי עצב במוח צומחים עד יום המוות, אם מאמנים אותם בצורה נכונה.

3. המוח כשריר, כמה שיותר מאמנים, כך גדלה יכולתו לזכור.

4. אין גבול לכמות האינפורמציה הניתנת לזכירה.

מאפייני המוח האיכותי

  • נקי מהדאגות ורגשות שליליים- דאגות מקטינות את היכולת לזכור. לחץ לאורך זמן מקטין את ההיפוקמפוס. טיפול:  דימיון מודרך, צלילי Binaural Beats , יוגה.
  • שם לב למתרחש. (שיפור יכולות הזיכרון הקצר)
  • יכולת ריכוז גבוהה (טבעת עיסוי RINOX לשיפור הריכוזתרגילים לשיפור הריכוז, עמידה מכוונת על רגל אחת, תרגיל החסידה)
  • יצירתיות: פיתוח סינפסות, כמו מערכת כבישים מפותחת לחיפוש פתרונות. (כתיבה יוצרת, האזנה לצלילי יצירתיות Binaural Beats)
  • מחושב וממוקד: קביעת מטרות לחיים לטווח של שנה וקביעת עדיפויות לביצוע.
  • מהיר בפתרונות. (חיפוש פתרונות מקבילים)
  • זוכר: קולט, מעבד ושולף. הפעלת מרכזי הזיכרון הרבים: ויזואלי, שמיעתי, מספרים, שמות, פנים, מילים, טקסטים)
  • גמיש: ללמוד להפעיל אברים שונים לאותה פעולה. לדוגמא: כתיבה ביד שמאול.
  • תזונה תומכת למוח. "אוכל זבל"-סותם. דגים 3 פעמים בשבוע: טונה, סלומון, מקרל, הרינג, סרדינים ואנשובי.
  • יודע לדמיין. (במהלך תרגילי דימיון מופעלים אזורי מוח זהים להפעלה במציאות)

שמירה על המוח האיכותי. 

  • פעילות ספורטיבית: אירובי, יוגה, שחייה, הליכה ועוד.
  • שינה איכותית בין 7-8 שעות למבוגר ו-9-10 שעות לילד. הורמון מלטונין – הורמון הנעורים נוצר רק במהלך השינה ורק בלילה.
  • רוגע וחשיבה חיובית: דמיון מודרך, צלילי Binaural Beats, מדיטציה, חיים על-פי המטרות.
  • פעילות מינית.
  • בדיקת התרופות שמקבלים והתאמתן המירבית ללא תופעות לווי.
  • אי עישון
  • הפעלת מוטוריקה עדינה: סריגה, בניית מיניאטיורות, תפירה.
  • לקיחת ויטמין  Omega 3 ביחס נכון 2:1  EPA:  DHA
  • שתיית שוקו חם (עד שתי כוסות ביום) משפר את זרימת הדם למוח. הפלבנואידים שבקקאו משמשים כנוגדי חמצון המונעים היווצרות של קרישי דם ובעלי יכולות אנטי דלקתיות.

חדר כושר למוח

  • אימון ותרגול המוח: משחקי זיכרון, סיעור מוחות,  סודוקו, תשבצים ועוד.
  •  לימוד מתמיד של חומרים חדשים: ריקודים, שפה זרה, נגינה.
  • ללמוד לדקלם שירים שאתם אוהבים.
  • תרגלו לזכור מספרי רכבים.
  • תרגלו לזכור שמות האנשים שפגשתם.
  • התחילו לכתוב סיפורים או שירים.
  • ספרו לאנשים אחרים סרטים או ספרים שקראתם או ראיתם.
  • למדו את מסלולי הטיולים בעל-פה.
  • למדו את שמות הרחובות של עירכם.
JoomShaper